środa, 3 listopada 2010

hej ..

dziś  w szkole okej . pani od anglika oddała mi cw .
a i  byłam 2 godziny temu na korkach .
teraz ide zobaczyć co ma odrobić . 
i mam fajny rózowy długopis , xd
jutro mamy na 11 do szkoły to sie cholernie wyśpię  oł jup. xd
hmm .. zastanawiam sie wgl czy pojade do tej łodzii .. ?
wszystko jest pod wielkim ?;]
chcem zeby juz były swieta . i wgl no chcem tą atmosfere całej rodzinki która spotyka sie u babci . ; ) 
ale cóz jescze 2 miesiące ... ; ( 
w piątek . pisze poprawe z niemca . ; ) 
musze napisać opis kolezanki na anglika xd
tylko musze sb kupić zeszyt .. xd 
ide coś zjeść . ;) i biore sie za lekcej .; (
Maisa <3 ja wcale tu nie przeklinam  xd ;)
jutro 2 pierwsze polskie .; /
dobra baj napisze jeszzcze coś pózniej a jak nie to jutro ; ) ;* <33

1 komentarz:

  1. Oj Tofik nie tylko Ty ; )) Ja też chcę < 3

    OdpowiedzUsuń