czwartek, 4 listopada 2010

hej ;(
deszcze ; ((
chujowo . ze tak powiem
nastepnym razem z  kaśką nie bede wracać chyba ze nie bedzie padał deszcz xd ; )
jest takie błoto ze masakra . ; (
bzium .. . . pietrucha twoja notka  jest git majonez xd
 sie usmiałam jak ja czytałam na samym wstępie xd
hm .. dostałama 4 z fizykii . ; ))
a tak wgl jutro pisze poprawe z Fizyki 
i z muzyki jest klasówka .;( 
ee musze iść sie uczyć fizykii xd 
Nic mi sie nie chce dobrze ze mama za mnie dzis pozmywa .. ;  d chociaż robi juuż to cały tydzien za kazdym razem mówie ze ja pozmywam a ..hheheh nie zmywam . ; )
po lekcjach z Pietruchą , Kasia , Sylwią w 10 xd  jak zwykle na Hamburgeru xd 
ee .. a tak wgl . to jutro jest PIATEK !! łUUU
wczoraj odrobiłam matme . ; d to tylko mnie to uratowało . xd
nienawidze  tej pogody jutro mamy na 7 . ; / co mnie bardzo wkur... .;  ) 
a teraz zamierzam sie iść pouczyć . ; ddd
a tak wgl to mamy w czwartek wolny i piatek chyba tez !!? ??
ale bosko  xd ;) 
dobra ide . <3 bajo -srajo xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz