piątek, 5 listopada 2010

 ; ) bzium po lekcjach w 10 . xd
zjadłam sb hamburgera ; ]
a i byłam u babci . spoko nawet       ;>


ee a wgl to zawaliłam poprawe z matmy ale cóż nie wstawi mi oceny .. Mówiłam pietruszce ze .. nic nie umiem xd
ch.. xd
byłam przed chwilką w sklepie . kupiłam sb supergiga pake ! xd
zjadłam z sis ;)
 ; ) mam wyjebane na takie przedmioty jak muzyka i artystyczne wgl jak mozna z atystycznych zrobić muzyke najbardziej mnie to . denerwuje .. !
. haha zaraz ide na film pt "sezon na misia " i znowu bedzie mega beka xd
dzis postanowilam napisać notke bo w sumie i tak nikt tego nie czyta . ; d
wiec po co mam sie tak rozpisywać  ?! 
do lodzi nie jade bo nie chce mi sie moi rodzice jadą wiec luzik xd
posiedze w domu kupie sb supergiga pake i zjem z SIS .
BAJ .<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz